oflyyyyt

ooou, jag tyckte det luktade lite zoombie här inne. annars har jag skrikit helt i onödan.
yes, nu äre helg för mig. nääjs.
ikväll drar jag till eslöv med Ida, sen sover vi hos mig,
sen imorgon drar vi till VM och damark. nääjs.

i helgen kollade vi på brottning i malmö. sparta-eai och skåne-danmark
trevligt,trevligt.
sen lördag var värsta dagen, LOVAR
jag gick upp tidigt för att jobba.
jag jobbade och slet och väntade på att min kollega skulle komma
men hon kom aldrig så jag fick ta han om allt själv.
när jag skulle hem körde tåget ifrån mig för att biljettautomaten inte fungerade,
så fick jag vänta i 40min. Sen när jag äntligen kom hem till mitt kära hus så hade jag inga nycklar
och mobilen stendöd.
Som tur var fick jag tag på majchi så fick jag va hemma hos henne. muha
sedan senare kom jag äntligen in i huset, efter 3-4 timmar.
så stack vi direkt till lund, och kulturnatten.
säger bara. sååå överskattat. buhuuu!


/VictoriaJeppsson
You're what makes the world shine, as long as I have you, I don't need the sun.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0