youre my star


cepe vad jag har blivit dålig på att skriva här.
men det är inte lika roligt som innan.
och de känns som att det finns så mycket annat här i världen än att sitta och blogga framför datan.
sen vill man ha något sådär privatliv också men de kvittar igentligen.

livet förtillfället är en jäkla bergochdalbana kan jag ju milt säga.
brottningen går bra och känner att jag utvecklas för var dag som går.
passen kanske inte är dem roligaste ibland.
men som de stora säger "roligt på träning, tråkigt på tävling. Men tråkigt på träning, roligt på tävling."
och det kanske låter lite knasigt men veckans roligaste pass är det halv 7 på morgonen. fett trevlig träning! :D

hösten har varit smockad med roliga saker.
vatt i danmark, både på VM och sen björne cup.
tävling i helsingborg och i västerås =)
och det har gått väldigt bra faktiskt. 

kommer lite bilder. i slutet också men måste bara berätta vad jag drömde i natt haha.
jag drömde att vi åkt iväg på tävling. så hittade jag inte mina älsklings brottarskor (de gula)
så jag tvingades ha mina andra.
senså såg jag Ida så hade hon snott dem och slitit ut dem så jag inte kunde använda dem mer.
asså jag hade nästan gråten i halsen ;o ;)
Ida, sno aldrig mina skor :(

de var allt för mig,
eller jo en hälsning till alla mina små troll i dalby.
tänker på er här uppe <3

/VictoriaJeppsson.     
no matter how far I will think about you
and I miss you.
Rest in peace MonicaJeppsson, you're my star.
 <3








Kommentarer
Postat av: Anonym

ojojoj va fräscht! <3

2009-11-26 @ 15:24:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0