sundsvall




tjohej.
hemma från norrlands skogar.
lyckad resa med dalby.
åkte nattåg upp till stockholm och bytte där till vanligt tåg.
åkte till iggesund sen var spåret itu och vi fick åka därifrån med buss. riktigt lökigt ...
 
framme blev det träning direkt sen maout och sen chillidill.
alla somnade jättetidigt på kvällen. sjukt skönt.
lördagen fick vi tjejer sovmorgon. Jaa, killarna ska få lida mer tycker jag ;)
Sen blev det 2 pass under dagen och sedan en föreläsning på kvällen.
Söndag morgon var man helt död och senare var det dags för matchpass.
Men de gick hur bra som helst.
och sedan bar det av hemmåt.
tåg igen och sista tåget från stockholm var både försenat sen var bromsarna cepe
så man trodde ärligt att man skulle dö asså.

tvingade sig till skolan.
nu är jag mer än död.
sen är jag sur för det jävla gymnasiet.
orkar inte.

/VictoriaJeppsson
Giving up, hurts the most.

Kommentarer
Postat av: Marabajs

haha tåget tillbaka va verkligen knaas :O.... Men måste faktist erkänna att helgen va sjukt lyckad, jag hade hur kul som helst faktist :) Awii, hur blev det med gymnasiet, det måste ändå kännas skönt att du inte kan ändra något mer nu, valt är valt liksom :).. men vet hur jobbigt det är =/ Jag finns här if you need Vixpix :D :) <3

2009-05-05 @ 20:15:24
Postat av: Victoria Jeppsson

jo. äre bajs flyttar jag hem haha :]

och jag finns och kommer alltid finnas för dig sandrix. <3



/VJ - dalby bk

Lets spend forever together

2009-05-09 @ 15:06:06
URL: http://viccivirum.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0