ven, denmark

http://www.youtube.com/watch?v=Cco_IlYuqN0&feature=related
HAAAJ!
Tänkte skriva lite från förra veckan. Hann inte skriva då det hände en himla massa.
Börjar med att jag åkte till ven med klassen i onsdags.
Hade riktigt najsiga dagar med dem och vilket väder vi hade. Helt underbart.
Sjukt skönt va de att va där för vi gjorde ingenting rent av. Vi bara sonka, sola och åt HAHA :D
Den vilan behövdes verkligen.
Cyklade gjorde vi lite också och lite eldande och mys :)


Åkte hem fredagmorgon och sedan blev det ferre hos Henkis på kvällen.
och sedan upp tidigt och iväg till danmark.
hade en riktigt trevlig kväll med allihopa. =D
blev en sen kväll och sedan tidig uppstigning och tåg hem och sedan direkt till jobbet.
Wihho.



Pluggade röven av mig igår. De sista proven och redovsningarna är nu avklarade.
Sjuuukt sköönt.

Nu ska jag packa. Det blir tyskland imorgon med mina underbara brottarvänner.
Ett mål kvar denna säsongen. Sista växlen lägger jag i nu. Wrooooom!

/VictoriaJeppsson
And before you let go...

Remember the reason why you were hanging on

Kommentarer
Postat av: Anonym

MIN TRÖJA SOM JAG FICK AV MAGGAN

2009-05-26 @ 23:40:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0