92 & 96

tjollahoppsansa.




veckan har varit noice. inte mycket läxor alls.
hände en rolig sak i torsdags på hemkunskapen faktiskt..
vi skulle baka något grekiskt olivbröd och som vanligt får jag ett
specialarmjöl för jag är gluttis.
Kämpe tog fram ett konstigt mjölpaket ur skafferiet
det såg helt gammeldags ut..
så stod jag och kollade på det ett tag och mina ögon fastnade på några siffror som stod på sidan av paketet.
92? sen slog det mig. mjölpaketet gick ut 1992. inte illa faktiskt. att skolan sparar på sånt. mjöl som är 17 år gammalt. gottigott! :D
Så Kämpe gick in och letade lite till och kom ut med ett nytt paket.
Kollade på det ett tag också och hittade nya siffror, 96! :D
riktigt fina årgångar ju! :D
snacka om att skolan har riktiga mästare som städar skafferiet.
inte att leka med.
nu hjälpte jag dem lite iallafall. ;)

sen har det nog inte hänt så mycket..
eller jo de va feest hos denkan igår.
de va skojj.

idag blire chill, gick match mot Ida idag på sten stenssons.
jag fick pisk! :D
nu är jag trött och ska sonka hela kvällen.
måste hinna ta igen sig någon gång.
snart sätter brottningen igång igen.
full fart! :D

/VictoriaJeppsson
There's been tragedies and hard times, there's been luck and real good times
I want to come back for more, I want to take care of my memories.
Welcome me, welcome me tonight.

Kommentarer
Postat av: Martina

svar. jo det är jag ju, men det är bara ett par cm :P

2009-03-29 @ 13:48:33
URL: http://miniimartina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0