ladyopen

inte varit i skolan på en vecka nu.
riktigt skönt faktiskt.

började med att jag drog upp till klippan i torsdes för landslagssamling.
senare på kvällen mötte vi japanerna, och ja vi fick storstryk HAHA :D
men kul var det och så mycket man lärde sig på den lilla matchen.



fredag, var det invägning och tävling sedan på kvällen.
fick möta en svensk först och sedan en finska.
gick riktigt bra mot finskan men förlorade.
sedan blev det hem och vila och ta igen sig.

lördag var det tävling igen.
fick möta en ny japan.
gick faktiskt väldigt jämt mot henne också.
Men förlorade och var därmed ute ut tävlingen.
Hade jag vunnit mot finskan igår. Som jag förlorade med 1-0 0-1 0-1
hade jag varit i final. så nära var det.

söndag, måndag och tisdag var det träningsläger.
riktigt roligt med så många matcher och med bra motstånd.

onsdag va jag hemma och lata mig haha
och senare på kvällen stack vi till högevall och badade
sen idag bar det iväg till klippan igen för intervju på gymnasiet.

Nationella imorn i mitt bästa ämne.. engelska.
Sen äre SM på lördag. fiffäään.

/VictoriaJeppsson

Winning means you're willing to go longer ,
work harder and give more than anyone else.

Kommentarer
Postat av: Jess

GRATTIS TILL SM GUUUUUUUUULDET! :D

Du var grym!

Puss!

2009-03-15 @ 16:12:12
URL: http://yyes.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0