snel sel :)

Hej ven!   


Fredag i morgon och de är bättre än narre najs.
Veckan har vell gått hyffsat fort och inte allt för mycket läxor.
Men det går mot mörkare tider säger jag bara.
och det är vell därför man surar...
kommit på att jag är sur och opepp på allt. men jag kan fantamej inte komma på varför.
men det blir vell att vänta.
efter regn kommer alltid solsken, men man vet aldrig om det är imorgon eller på måndag.
men måndag äre nog inte...
vi får hoppas på morgon, för allas bästa.

2 veckor till götalands open, årets första tävling. LÄNGTAR
sen äre vell lugn brottning fram till mars och då jevlar sätter allt igång. =D

Imorgon ska jag iväg med mina gb's höhö och det ska bli narre.
äntligen händer det något.
dock inte i dalby hihih.
annars blir helgen chillidillsonkjää typ.

näe sängen viskar mitt namn,
synd då att so;läxan skriker.
får vell ta och göra den så den bli tyst ,så man kan sova inatt.

/VictoriaJeppsson
I´m in deep debt, without you I wouldn´t survive.

ett hjärta till babbi `v´
och ett till min ven selen `v´
inte lätt när det är svårt.

Kommentarer
Postat av: selen

hjerta tiil dig med men fyfasiken vilken snygg bild du hittad på dubbelhaka och allt vad det heter pus :*<3

2009-01-16 @ 15:02:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0