still giving light

dummadummadumma skola.
orkar inte, orkar ingeting.


imorgon börjar det på riktigt och det är INTE näjs.
i helgen har jag inte gjort ett piss känns de som.
Fredes blevde lite bastu and talk with maya and julle
kvällen blev i soffan hemma med mumma. SÅ JÄVL A SKÖNT

lördan blev kolla lite brottning och sånt.
sen hemma igen hela kvällen, också riktigt skönt.
fick sedan besök av några geeks som drog mig med ut i dalby hood.

söndag blev skånelags samling och träning i ljungbyhed.
kändes inte bra alls, trött och hängig med en jävla hosta
och en jävla KISS piercing ;(



Nu ska jag sova om inte städa.
Men stäääda är överskattat.

Om verkligheten vill nå mig, vet den var jag finns.
/VictoriaJeppsson
The store is not open, trees have fallen but you still giving light,  to me


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0