newyear, 2009

wie, nu ärå 2008 över och mitt femtonårigaår.
hänt mycket under året, både bra och dåliga.
men de är de bra sakerna vi minns och alltid ska minnas
dåliga saker är inte ens värda att tänka på.


Oh well I don't mind, you don't mind
Cause I don't shine if you don't shine



2008 är som bortblåst, bortglömt. nu äre bara nya friska tag.
och jag säger som jag brukar. NU ÄRE KÖTTKÖTTKÖTT!
Fiffän va de ska bli brottning detta året, vilket jag ser mycket fram imot =D

nyårslöfte har jag. vilket kommer bli knepigt att hålla.

nyårsafton blev mat hos grannarna och frågesport.
jag fick 1 rätt, men kom 2;a faktiskt höhö
sedan mot kvällen blev det till Jens och lide pardy.
12 slaget blev hemma hos Jonathan
men de kändes inte alls som om klockan var 12 och att de va nyårsafton.
men det var iallafall trevligt hursom.

på lördag blire kalmar och mycket svett förhoppningsvis.
sen börjar skolan och I have to kill myself

klart man ibland får lust att slå
man hamnar i en kamp och man pushar på
men om man tänker lite till
och sänker ribban dit du vill
så släpper ens lust att vilja slå


Ha nu ett jävla bra år.
/VictoriaJeppsson
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0