Dm i svedala


 

hejbrottarvänner och tjockemollar.. ;)

Fredes blev de kickoff med teamskåne elit i malmö.
Träffade alla andra tjejer och killar som blivit uttagna.
Så höll de en liten presentation om vad det var för något, vad det
var till för och vad vi kommer att göra nu under åren..
Låter faktiskt väldigt roligt och att få lära känna andra
brottare från andra klubbar.
Det kan inte bli bättre, för brottningen behöver verkligen
mer sammanhållning och gemenskap.
Efter det  var de invägning. Vägde in i 49 men flyttade
upp mig själv till 52 för att få många tuffa matcher.
Kände verkligen att jag hade krut i mig denna helgen
och det är mycket roligare att brottas hårdare och tuffare
matcher där man verkligen får ta ut allt man har i kroppen
och bara ösa och ge järnet på mattan.


Sov inte mycket under natten, tänkte igenom matcherna
jag skulle gå noga om och om igen.
Men kände inte av det alls. utan var hur pigg som helst sen på morgonen.
Vi åkte dit och kollade listorna. Jag skulle upp match 2 och 13.
Match 1 var mot Amanda. De brukar säga att första matchen är
värst, för då är man inte riktigt uppvärmd.
och så var det. Jag fick en riktig genomkörare så jag mådde illa.
Fick vila 10 matcher sen, sen var det dags att gå upp igen.
Var helt slut i kroppen haha
Fick därefter stå över och vila ett bra tag.
Sedan fick jag möta Sofie och Brobeck.
Tyckte att jag brottades superbra idag faktiskt och jag
 har verkligen roligt när jag brottas.
och nu ska jag skryta lite faktiskt
för nu är jag Skånsk mästare i 52kg klassen mohah ;D

Nu blir det att snöra på sig brottarskorna igen. Formen ska
finslipas till Lady open om 3v.
Sen fyller jag 16 på onsdag och sen blire ju landslagsläger på lördag också.
Ja, jag kan ju inte säga mer än att JAG TRIVS! :D

/VictoriaJeppsson
att bara få se dig där uppe på mattan gör mig lycklig. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0