onsdag




onsdag.

ganska chill vecka i skolan faktiskt.
fysikprov idag , kändes nääjs :)

Träningen har också gått bra denna veckan.
Kört mycket på ben och känner att jag börjar bli lite seg..
Min gröna vän har blivit snäll och får stanna ett tag till faktiskt. =) 
Sen äre DM till helgen, sen landslagsläger nästa helg.
fuuuuull fart :D

Mycket snööö, vilket är väldigt mysigt tycker jag.
Hellre de än äckel regn iallafall.
Nästa vecka är det lov och jag fyller 16 . näääjs säger jag bara :)

Allt går bra för tillfället känns de som.
Lite deprimerande är vell att det är alla hjärtans dag på lördag.
och de får man fira själv iår igen...
Det får bli med babbi ist för hon är min elkliing.
Sen kanske han dyker upp, inte försent ännu ju ;)

Nööe, nu ska jag sova och ladda inför en dubbeltimme matte med Ullis imorgon. :)
/VictoriaJeppsson

I'm laughing with my friends
But I can't stop to keep myself from thinking.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0