landslaget



sportlovet slut för längesen nu.
i lördes blev det upp till klippan på landslagsläger.
helt slut i huvet och i kroppen. förkylningen hade verkligen bitit sig fast.
kämpade mig igenom träningspassen ändå. "en klapp på axeln till mig."

sista passet skulle vatt bara matcher, men vi hann värma upp
och knappt börja på matcherna
då det bankade på dörren och en snubbe kom in och sa att det
brann i huset bredvid lokalen.
så vi fick ta våra saker och gå ut. 
haha, jag trodde inte att det var så farligt. men hela uterummet brann faktiskt
och det var svart inne i huset av all röken.
som de kan gå :) 
det blev inte mer träning den helgen utan de blev hem istället
och slänga i sig en rejäl kur c-vitamin så den förbannade hostan försvinner.

onsdag idag och jag har varit i bjuv och tränat.
roligtroligt, mycket matcher.
känner att jag är påväg tillbaka och hostan är nästan borta.

fick även reda på idag att jag är uttagen i ungdomslandslaget på lady open i 46kg
både på landskampen när vi möter Japan och själva tävlingen.
SKIT KUL :D

Nu ger vi järnet!!!
/VictoriaJeppsson

If you put your mind on it

You can accomplish anything



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0