påskalov

And it's you and me and all other people
And I don't know why, I can't keep my eyes off of you




hola kamrater.
nu äre påsklov, godans gott.
sitter på balkongen och bloggar och fyför som solen steker. härligt.
det känns som att det snart är sommarlov.
och det kanske låter hur dumt som helst, men jag längtar faktiskt inte längre.
terminen går för fort, och snart ska man ev flytta.
jag kommer sakna så mycket i dalby.
dalby bk har verkligen blivit som en familj nu, med hur god sammanhållning som helst och det känns väldigt konstigt
och tråkigt att bara lämna det.
visserligen tar jag Ida med mig men jag lämnar min älsklingsuffe och alla andra träningsnarkomaner.
kommer att sakna mina vänner och min klass också otroligt mycket. visserligen kommer jag att komma hem på helgen men det blir nog inte samma sak.
aja, det kommer bli kul med gymnasiet också vilken som. :D

imorn äre teamskåne elit läger och sen på måndag skåneläger.
med mycket matcher.. yesyes ;)

sen äre holland på torsdag med team syd. wiiiiieeeeho! :D
om det händer något annat på lovet är det bara att säga till.
jag är puhdeh!

/VictoriaJeppsson
There's something about you now
I can't quite figure out
Everything he does is beautiful.

Kommentarer
Postat av: Luiiiiiiiis

Vi k o m m e r lungt träffas på helgerna isf ;) <3

2009-04-05 @ 01:39:29
URL: http://www.luiis.blogg.se.
Postat av: victor

Hej, Skulle du vilja leva länge?

Åldrandet dödar och torterar massor med gamla människor i dagens samhälle + kraschar vår samhällsekonomi, Men åldrandet kan faktiskt besegras!

Min blogg handlar om åldrandeproblemet, jag tycker att vi ska engagera oss mer i forskning kring åldrandet så att vi kan få bukt med den silvergrå massförintelsen och skapa en ändlös sommar av ungdomlig vitalitet.

Så kolla in min blogg och engagera dig i kampen mot åldrandet.

http://victorbjoerk.blogg.se

/Victor

2009-04-05 @ 01:45:43
URL: http://victorbjoerk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0