packedi




jahapp då vill jag fördriva tiden lite.
om en timme går bussen till holland. ska bli mycket skojjsigt.
åker med team syd, ett riktigt roligt lag.
8 brottare , 7 ledare. ja alla måste ju ha en personlig assistent hahah
för helt friska är vi ju inte.... ;)

denna veckan har gått skitsnabbt.
skåne-elit läger i söndags och skåneläger i måndags
fick mitt knä krossat när vi körde med killarna så de ble inge mer brotting den helgen hah.
tur de bara va en dösmäll, annars vettekatten vad jag hade gjort. wuuuuäääk
men de är sånt som händer.. ;)

har hunnit att träffa min amelie också, och även sovit hos miss emanuelsson i den lilla sommarstugan ;D
sen har jag träffat benjiizz och shoppat en del. riktigt nääjs :D

nu laddar jag inför en nääjs busstripp.
hör av er så de blir lite spänning i vardagen. ;)

sen saknar jag majchi också som är i paaariis den grisen
och min syster som är i turket :(

/VictoriaJeppsson

And if the moon and stars should fall
They'd be easy to replace
I would lift you up to heaven
And you would take their place
  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0