Holland








heyheyheyhey it's a sunny holiday.
heh not. skola igen -.-
men sunny är dagen iallafall :D

hemma från holland.
helt underbart, fantastiskt, skitbra resa.
Riktigt bra sammanhållning mellan alla brottare, ledare och föräldrar.
och det är mycket det som gör det roligt att tävla.
alla hjälper till och hejjar fram varandra.

bussresan gick bra och invägningen gick bra.
efter det blev det hem till vandrarhemmet (gettot) ;)
där blev det kränga och steka i solen.
helt sjukt vad fint väder det var! :D
senare på kvällen blev det att äta vidare.
ja man säger ju inte nej till mat precis ;)

läggdags tidigt och sedan dags för tävling.
vi var bara 2st i min vikt. jätteroligt heh.
sen inga i vikten över.
iallafall fick jag möta en från lettland.
fick stryk, men väldigt nöjd med matchen.
fick reda på efteråt att hon kom 2;a på UEM förra året.
och jag slog nästan henne. inte illa. jag är påväg! :D

sen blev det att hejja fram resten av laget.
tro det eller ej men Ida slog Blazka.
så fett!!! :D

nu ska vi träna vidare.
för det är inte slut här inte! :D

/VictoriaJeppsson
Jag tror på duvan som vet vart den ska
Jag tror på godhet och bättring

Kommentarer
Postat av: Jajajaa

Hon kom tvåa i 40 kilo...

2009-04-14 @ 22:37:23
Postat av: okeeej?

Ja hon kom tvåa i 40 kilo ja...

2009-04-14 @ 22:43:08
Postat av: whaaaat?

i bebisvikten 40?

2009-04-14 @ 22:44:02
Postat av: Victoria

yes, i bebisvikten

2009-04-15 @ 22:07:23
URL: http://viccivirum.blogg.se/
Postat av: Lasse Congo

Hej Vickan.



Ungdoms EM börjar i 38 kg och slutar i 70 kg,denna tjej du förlorade mot blev 2:a i 40 kg,hon var duktig i Lettland förra året och kommer säkert att var med på UEM i Serbien iår också men inte i 40 kg.

Bebisvikt eller ej,40 kg är med på programmet.



mvh Lasse från Tallin



2009-04-16 @ 17:34:38
Postat av: Victoria

Hej Lasse.

Tack för att du ställer upp och försvarar mig.

Psykningen hör vell till sporten antagligen.

Synd bara att inte all den kraften som de lägger ner på det skulle lagts på mattan.

Då skulle svensk brottning varit ännu bättre.



Nu ska jag träna vidare... för jag ska slå henne.

I 46 kg! :)



/Victoria

2009-04-17 @ 22:26:33
URL: http://viccivirum.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0