yepp, dags för uppdatering av mitt liv.


Välkommen hihi, har du hittat hit ska du vara stolt.
Du måste vara riktigt nyfiken för inte skyltar jag med att jag har blogg.



Mitt liv rullar. Höstlovet spenderade jag i Africa, Egypten.
Väldigt trevligt med värme, man blir genast piggare!
En vecka var jag borta från brottningen, kändes som ett år.

Direkt hem och på bussen till Västerås. 
När jag kom upp va jag ett halvt kilo över 46 så då bestämde jag mig för att sova varmt 
och ta de sista på morgonen.
3hg över på morgonen, det blev lite bastu och lite svett sen var jag nere.
Jaja, snackasnacka. Jag tyckte det var för stort hopp upp. Men då var jag fel feg då..
Nu har jag iallafall bevisat att jag klarar 46, så nu blire inte mer förn till våren :)
 
När jag kom hem från Västerås blev det att packa om igen och dra upp till Klippan.
Fick bo hos Maja och en golfare, faktiskt mycket trevligt.
Fick låna frugans säng hela veckan hihi. Tackii :) 
Blir inte förvånad om jag söker faktiskt.
Blev lite klydd där uppe, mh vissa vet ju vad de handlar om.
Just nu behöver jag bara tid att tänka känns de som...

Nu äre posten för hela slanten, inte ett dugg roligt.
Kallt, regnit och blåsit.

Jaa, de är vell såhär de ser ut i nuläget.


/VictoriaJeppsson-
fight the good fight of fatih

Kommentarer
Postat av: tiffany persson =)

ja asså du måste blogga minst fem gånger per dag nu inte en gång i månaden muffins

2008-11-13 @ 15:32:22
Postat av: hmm

ja ibland får man skylla sig själv, om man sätter sig i en sån situation

2008-11-16 @ 13:24:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0