HEEEEELG,



Haaajj =)
ännu en vecka och en noice helg har snirklat sig förbi.
veckan på posten var sug.
Fredagen var bra iallafall, började 11 slutade 2 helt ok ;)
Blev stan med mumma och sedan drog jag hit lite folk till min dubbelsäng.
Blev lite snack och sånt, inte träffat folket på veckor ju.
Sedan ut i dalby wiiieho.



Lördag blev till eslöv först och kollade brottning.
eslöv vann , riktigt härligt hihi
sedan hem snabbt och sedan vidare och kolla brottning i ekeby.
min favorit Zamora brottades, mhh. GRYM! =D
Resten av kvällen vare röjj hos Dullah.
Mhh speedad till max. Blev lite brottning, dans och sånt kewl.
Konstigt nog gillar pågarna att kasta runt mig överallt...



och nu står vi inför samma problem som vanligt.
de ofantligt stora och de pyttesmå.       
jag vill hitta min kärlek nu vafaan.  
den finns ingenstanns.                             

/ VictoriaJeppsson                                                   <3

Kommentarer
Postat av: Maja

Jag kan vara din kärlek.

och emma är negerbulle där!

2008-11-19 @ 21:58:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0