annandagjuwl

tjollahupp.
nu sitter jag här i min feta dubbelsäng och myser med laptopen och lyssnar på takida,
mhh de är musik de. ;D
tocken gick precis och la sig för hon ska ta svart bälte imorn i shopping.
för min del blir det brottning i dalby hela dagen, riktigt bra.
sen till Babbi , sweet fifteen. =D



Idag har jag köpt min efterlängtade jacka som jag spanat på i flera månader känns det som.
riktigt härligt att den äntligen är min muha ;D
det var min mellandagsrea det.

sen har jag varit hos släkten och träffat mina cepeälsklingskusiner idag igen.
börjar bli trött på denn jekla julmat, kommer rulla in på nästa år. Hur ska detta gå?

sen har jag börjat tänka på nyårslöfte också.
tror jag kommit på perfa. ;)

ciaobella
/Victoriajeppsson

Seems like everything's the same around me
Then I look again and everything has changed.

Kommentarer
Postat av: kissen

Du är så jävla sjuk sötnosen ses ikväll

och nyår kommer bli narre va? ;o

2008-12-27 @ 15:50:34
Postat av: kissens kompis

haha, yee. man blir som man umgås.

kommer? de ska bli narre! ;o

2008-12-27 @ 16:47:07
Postat av: Kissens pojkvän

Eftersom du umgås med mig måste jag vara söt dådå?!

2008-12-27 @ 18:21:58
Postat av: kissens kompis

mjaaae, vi är över medel vell ;)

2008-12-28 @ 17:19:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0