keep holding on

So far away, I wish you were here 

Nu orkar jag inte ens säga hej.
värsta skitsega dagen.
rethosta och allmänt på tråkigt humör.
kollade Rambo 6 med pappi, faktiskt riktigt bra. den är att rekomendeeras.
mycket pang, boom, blood, skrik & död

ikväll har jag vatt hos min Angel och där var även hennes utter. (olle)


mm , vad jag
tycker om henne. <3!

igår vare träning i dalby. trevligt
sedan fezt hos Maji , för tro det eller ej men hon fyller faktiskt 15 år idag.
stor flicka nu, =D

nu ska jag gosa ner mig bredvid Znuffer som redan somnat
och dessutom snarker. HAHA

&det kanske är så att jag inte förtjänar dig.
/VictoriaJeppsson
Before the doors close, and it comes to an end 

Kommentarer
Postat av: Majs

H-a-h-a rökhosta, kanske snus?!!!



Tack för smset har/hade inga pengar ME like you littlebit

2008-12-29 @ 16:41:32
URL: http://majblogg.blogg.se/
Postat av: Amelie

MM tycker om dig meed!! <3

2008-12-30 @ 16:46:47
Postat av: johannarígnell

vilken satsig blogg!

2008-12-30 @ 20:41:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0