Julafton

Shenashena.
vatt hemma nu i 1 dag och det känns som en evighet.
redan trött på dehär.
Tvingade mig ut på stan och handlade in de sista julklapparna.
och på kvällen träffade jag trevliga prickar . mm de bästa.

Idag har jag steedat och treenat och fått mina julklappar .
blev faktiskt riktigt bra.

Nu ska jag snart kolla på gladiator.
krig, kött och blod. mhh de är väldigt inne i min värld just nu.
vilket är väldigt deprimerande.
Nu satsar vi på nyår, de ska bli fedt.


/VictoriaJeppsson
känns som om jag rört ihop allt .
vet inte vad jag vill. vet ingenting.
förmodligen är jag rädd, rädd för förändringar


Kommentarer
Postat av: Maja

Du är så söt vännen :D

sjukt fina bilder!

2008-12-25 @ 11:21:49
URL: http://majblogg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0