Hemma från Österrike

Tjollahopp.
Nu är jag hemma från österrike. Ja, äntligen säger man vell...
Roligt och lärorikt va de, men vääääldigt tuufft.
Tror det blev sammanlagt 17 träningspass under de 10 dagarna vi va där.
Mycket lek och fotboll haha, så nu är vi riktigt grymma.




En dag såg uniefär ut såhär;
- väcka en snarkande Ida genom att sätta på mtv hyffsat högt.
  och därefter frukost.
- pallra sig till träningen och träna
- äta lunch 
- vila och kolla mtv i 5 timmar
- kvällspasset
- äta kvällsmat
- sova och kolla mtv 

mm så såg stortsett våra dagar ut typ.
och jag är jäklit trött på mtv

Nu är jag himma. Jäklit skönt , då man sover i sin egna säng och inte har någon brummande traktor som kryper över på ens sida under nätterna.  Men somsagt nog bara skönt för tillfället , fan de vänder nog snart.
det är ju dalby jag bor i.
 
peace out, 'fking doosch bag'  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0